Rule #4 – Marketing tahap infinity

#ESM

#InfinityX

Marketing tahap infinity

Mengapakah setelah ada rami orang yang begitu memerlukan produk kamu, tetapi mereka masih tidak membeli daripada kamu?

Salah satu kemungkinan yang wujud adalah kamu tidak melakukan marketing tahap infinity.

Dalam bahasa yang kamu faham ialah ‘backlink’.

Berapa banyak backlink yang telah kamu lakukan?

10 backlink?
100 backlink?
1,000 backlink?
10,000 backlink?
100,000 backlink?

Rule #4 – Marketing tahap infinity

Ini tidak lah bermaksud kamu perlu mengeluarkan belanja yang besar untuk melakukan proses marketing.

Apa yang kami sarankan ialah anda mesti melakukan marketing tahap infinity iaitu secara berterusan.

Colgate, mcd, kfc, coke, dan segala jenama gergasi, bukankah semua orang telah mengenali mereka?

Mengapa mereka masih berterusan melakukan marketing?

Ini adalah kerana mereka faham, apabila mereka melakukan marketing tahap infinity (berterusan), mereka akan mendapat wang yang infinity (tidak putus-putus) juga.

  • Customer adalah infinity
  • Perlu lakukan marketing tahap infinity

Kamu baru sahaja mula memasuki ruang pemikiran infinity.

Ianya adalah peringkat awal sebelum kamu mula yakin akan perkara ini, dan seterusnya mula melakukan tindakan yang bersifat infinity (berterusan) juga,

Hasil daripada tindakan (business n investment) bersifat infinity ialah >>> result infinity (kehidupan tahap infinity).

Rujuk Facebook Inche Hujan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.